Pp kicsi 45
2017-11-24
Kirik%c3%a9p

Sziget, Centrál Média, mosolyogva … hazaértünk a Marketinges kirándulásról!

Fáradtan bár, de törve nem, indultunk neki péntek reggel – volt, akinek hajnalnak számított :-) - a Szeged étterem elől Budapestre, hogy részt vegyünk érdekesnek ígérkező szakmai programjainkon, majd később bevéve szentendrei szállásunkat, megrendezzük a már hagyománnyá vált vetélkedőt. A nap koránt sem ért véget éjfélkor, de ’másnap’ kipihentségünk hiánya sem szegte kedvünket, hogy rámosolyogjunk a nagyvilágra – legalábbis egy kis részére, Szentendrén. :-)

Az indulás korai volt, azonban így idő előtt megérkezhettünk a Hajógyári-szigetre, első szakmai programunk helyszínére, ahol a Sziget Kft. lelkes munkatársai, Kövér Zsuzsa nemzetközi sajtó és PR koordinátor, valamint Pintér Nóra marketingvezető-helyettes tartott nekünk előadást. Megtudtunk minden apró részletet, bennfentes infókat és különleges eseteket a Sziget Fesztiválról, melyhez véleményem szerint nagyrészünk kedvet is kapott – ha nem is az idein, de legkésőbb a jövő évin biztos ott leszünk! :-) S ha már pénteken ott jártunk, aznap közzé is lett téve a 2015-ös Sziget Fesztivál hivatalos himnusza, melyet az Irie Maffiának köszönhetünk: https://www.youtube.com/watch?v=BTOFK9yVAww

A következő állomás a Centrál Médiacsoport Zrt-nél volt, ahol – nem kis meglepetésünkre – hatalmas vendégszeretettel és felkészültséggel fogadtak minket! Az előadók között volt Dunai András, a Central Digitális Média Kft. digitálisüzletág-igazgatója, Lipták Tímea, a Centrál Médiacsoport Zrt. portfólió-igazgatója, Balsai Balázs, a CM Sales Kft. értékesítési projektmenedzsere, Bálint Barnabás, a CM Sales Kft. hirdetési elemzője és H. Nagy Fanni, a Centrál Digitális Média Kft. e-mail- és adatbázis marketingvezetője. Az 5 előadó mindegyike más és más területet mutatott be az AdEx-től kezdve a Nők Lapján keresztül egészen a Citromail-ig. Elmondásuk szerint Magyarországon csak és kizárólag az RTL-csoportnak van nagyobb kereslete, mint nekik. Mottójuk az „Élmény. Érték. Elérés.”.

A fárasztó nap után kora este megérkeztünk a szentendrei Pap-sziget Kempingbe, ahol egy finom vacsora elfogyasztása után kezdetét vette a hajnalig tartó őrület. A vetélkedőre való felkészülés után 3 csapat mérte össze erejét és tudását: a Ceteris F*ckin’ Paribus, a Kerek Egész csapat és a Szabi és a pom-pom lányok. A verseny szoros volt, a nyeremények pedig gondoskodtak a szomjoltásról! :-)

A szombati nap nehezen indult, a 9 órás reggeli talán sosem tűnt még ennyire közelinek és korainak. A délelőtti séta Szentendre központjában azonban megtette hatását, így újult erővel kezdhettünk bele kirándulásunk utolsó szakmai programjába, a Mosoly Projekt megvalósításába, melyet a budapesti Hősök Tere kezdeményezés keretein belül vittünk véghez. A cél talán már a névből is kiderül: minél több ember jobb kedvre derítése, megmosolyogtatása! :-) Kötelező feladatnak számított csapat szinten a Legvidámabb Cukrászda, Étterem, valamint Kocsma fellelése, délután pedig mindent a kreativitásra bízva kirándulóink kitalálhattak egy-egy önálló projektet a cél szentesítésére. Ehhez kellékeink között voltak smiley-s matricák, mosolygós lufik és egyéb felszerelések, melyeknek a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenki nagyon örült. További képeinket Az SZTE GTK Hétköznapi Hősei facebook-oldalon találhatják meg, a 'Like' gomb megnyomása után: https://www.facebook.com/sztegtkhetkoznapihosok

A nap zárásaként megebédeltünk a szentendrei Kedves Kávézóban, ahonnan mindannyian teli hassal és elégedett mosollyal távoztunk, hogy aztán egy bő két órás – az előző napihoz képest jóval csendesebb – buszút után leszálljunk és fáradt, de boldog mosollyal búcsúzzunk el egymástól a Szeged étteremnél. :-)

A szerzőről