Pp kicsi 45
2017-11-19
1465925584 peach booty workout

Hogy legyen a feneked a gyengéd

Vagy másoké a tiéd.

Pont nemrégiben láttam egy posztot, ahol az volt, hogy tudod miért kell edzeni? Mert akinek jó a feneke, az mindenhol előnyből indul. Legyen szó férfiról vagy nőről, ugyebár. Na, de félretéve a hülyeségeket, a fenékformálás tényleg egy fontos dolog, akárkinek is akarunk tetszeni, akkor is, ha magunknak, ami ugye a legfontosabb.

Elárulom az én trükkjeimet, amikkel próbálom formába hozni a popsimat!

1. Első típusú gyakorlatok

Én két típusba szoktam sorolni a fenékformáló gyakorlatokat. Az elsőbe tartoznak a guggolás és a kitörés különböző formái. Egyesek ellene vannak ezeknek, mások csak így tudják elképzelni a fenékedzést. Nos, tény és való, hogy nem lehet kikerülni, hogy a combod is formásodjon, ami nem minden típusnak ugyanolyan mértékben hasznos. Én személy szerint a kardiós HIIT edzéseimbe kombinálom bele. Mellékesen, ne irigykedjünk a vékony lábú, nagy és kerek fenekű hölgyekre, valószínűleg implantátummal oldották meg a problémát. Mi inkább dolgozzunk meg a szép eredményért, akkor is, ha nem csak a fenekünk fog izmosodni.

2. Második típusú gyakorlatok

Ezek az én személyes kedvenceim, én ezekre napi 10-20 percet szánok. Ilyenkor állj négykézlábra, a hasad húzd be, a hátad maradjon egyenes, a tenyereid legyen a válladdal egyvonalban és kezdheted is. Ha megfájdul a vállad, akkor le is könyökölhetsz, ha úgy könnyebb. A szamárrúgásnál emeld az egyik lábad hajlítva fel, majd vissza, ezután kicsiket, majd tarts meg. A pisilő kutya gyakorlatot végezd el ezután (lábemelés oldala) ilyen analógiára, majd ötvözd a kettőt úgy, hogy hátra, oldalt, vissza és ismételd. Persze ne felejtsd mindkét oldalra megcsinálni, különben nem lesz túl előnyös a végeredmény.

A következő gyakorlatnál feküdj hanyatt, húzd fel a lábaid, majd a csípőd emeld meg. A talpadon támaszkodj, és minél közelebb van a lábfejed a fenekedhez, annál jobban dolgozik a farizom. Innen tedd le teljesen a feneked, és emeled vissza, végül pedig ugyanúgy kicsiket, persze a farizom végig maradjon megfeszítve.

Egy másik igen egyszerű gyakorlat, ami annyiból áll, hogy ülj le, nyújtsd ki a lábaid, feszítsd be a feneked, mintha ugrándoznál rajta. Ezt mondjuk akárhol csinálhatod, ha kedved támad hozzá

Persze ne felejtsük el a bemelegítést és a nyújtást sem, hiszen így elkerülhetjük a sérüléseket, és az edzés is hatékonyabb lesz!

3. A nők rémálma, a narancsbőr!

Nos, mivel lehet ezt eltüntetni? Valójában nekem egész jól sikerült egy időben, viszont akkor edzettem, egészségesen táplálkoztam, vibróztam, masszírozgattam, és krémeztem. Hát, a krémet egyből kizárom, alapból ellene vagyok az ilyen random krémeknek, de sajnos én is elcsábulok néha. Ami a legbiztosabb, az az edzés hatékonysága, de a masszázs erejében is hiszek azért. Mondjuk kegyetlenül tud fájni, de ugye a szépségért meg kell szenvedni. Viszont a táplálkozás is fontos, hiszen az egészségtelen ételek folyamatos fogyasztása rossz hatással van erre a kellemetlen dologra is. Valószínűleg önmagában csodákra nem képes, de az egészséges életmód minden téren meghálája önmagát!

4. Másik szépséghiba, a stria

Ezektől bizony még nehezebb megszabadulni, mint a narancsbőrtől, és ez is igen sok nőt érint. Ha zavar, és nem akarod a lézeres kezelésekkel halványíttatni, akkor próbáld ki a ricinusolajat rá, állítólag hatásos.

Hajrá, lányok, megcsináljuk!

 

Írta: Tikvicki Dóra

A szerzőről